Assalamualaikum
Jom Terbang Hanya Dengan Let’s Go Manchester | Jom menang contest Let’s Go Manchester bersama Dashing ini yang bakal tamat pada 31 Januari 2018. Tak lama dah weyy! Masih berbaki enam hari lagi. Kalau korang nak menyertainya, masih sempat tau. Jangan risau!

Sebenarnya, aku nie salah seorang peminat bola sepak Manchester United! Jadi, aku taknak lepaskan peluang yang ada depan mata nie. Mana tahu, ada rezeki dapat terbang ke sana. Tiada yang lebih menggembirakan selain menonton perlawanan bola sepak secara langsung antara Manchester City Football Club (MCFC) vs Manchester United (MU).

Pemenang contest ini bakal memenangi penginapan percuma selama 4 hari 3 malam, perjalanan ke Manchester, United Kingdom untuk 6 pemenang bertuah yang termasuk tiket VIP untuk menonton pertandingan langsung antara MCFC vs MU sebagai hadiah utama dalam contest Let's Go Manchester!


Pemenang bukan saje dapat menonton perlawanan bola sepak secara langsung di Stadium Etihad, malah dapat juga berjalan menikmati keindahan negara orang dan melawat ke National Football Museum dan stadium lain seperti Old Trafford, Etihad and Anfield. Mungkin akan ada peluang korang untuk berinteraksi dan mendapat tandatangan daripada MCFC Legends.

Haaa, mesti korang tertanya-tanya macam mana nak sertai contest ini kan? Semudah 1 2 3 je kalau nak sertainya. Macam mana? Beli mana-mana produk Dashing atau Elite dengan satu resit sahaja. Kemudian, ambil gambar resit itu dengan jelas dan sertai sekali nama, nombor kad pengenalan (IC) dan nama outlet yang korang beli produk Dashing atau Elite itu dan whatsapp je ke +6016-997 2373. Mudah je kan? 


Tunggu apa lagi tu? Takkan nak baca je. Jomlah sertai dan jadi pemenang untuk tonton secara langsung dari kerusi VIP dengan 50 000 peminat dan bersama Dashing jenama penjagaan lelaki terkemuka di Malaysia!

Untuk maklumat lebih lanjut dan tepat, boleh lawati www.facebook.com/Dashing.MY atau website Dashing www.dashing.com.my atau hubungi helpline ditalian 03-80238311.

Bak kata aku:

Deodorant Ultimate Kick nie bau memang superb! Wangi dan tahan lama. Jadi, tiada masalah ketiak berbau ya. Sama juga macam perfume itu. Bau tak kuat menusuk hidung sangat. Bau sesuai dengan lelaki tetapi bagi aku, kalau perempuan muda-muda yang pakai perfume nie pun, no hal! Wangi oii!