Assalamualaikum

Wajah Baru Royal Expert Advance Brightening Cream | Siapa pernah dengar jenama Royal Expert Advance Brightening Cream? Jenama yang masih kekal di pasaran Malaysia.

Untuk makluman, pada 23 March 2018 ini Royal Expert Brightening Cream akan melancarkan packaging baru yang lebih menarik. Bagi aku, packaging ini ternyata dapat menarik hati aku. Hihihihi.. Lawa weyy!







Antara kandungan di dalam produk ialah:-
Water, Stearic Acid, Propylene Glycol, Glycerin Chamomilla Recutita (Matricaria) Extract, Ascorbic Acid, Cetyl Alcohol, Ascorbl Tetraisopalmitate, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Ipomoea Hederacea Callus, Culture Extract, Tocopherol, Lecithin, Isopropyl Palmitate, Ainoethylphosphinic Acid, Panthenol, Cyclomethicone, DMDM Hydantoin, Niacinamide Salicylic Acid, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Menthol, Butylene Glycol, Fragrance

Kandungan yang baik untuk kulit kita. Jangan risau! Produk ini telah dilakukan ujian makmal ya. Maka, produk ini bebas merkuri dan paraben seperti yang kita takutkan selama ini. Selain itu, ia juga terbukti berkesan seawal 7 hari. Wow!

Harga?
Hanya RM135 untuk seunit. Mampu milik uols!

Sebelum terlupa, ada yang special untuk korang. Apa yang special? Sebuah contest sedang berlangsung. Pemenang bakal diumumkan pada 04 April 2018. Jangan lepaskan peluang untuk sertai contest itu. Semua boleh join tau! Pemenang bakal memenangi hadiah seperti berikut:-

Tempat Pertama
Parkson Voucher bernilai RM200 dan produk Royal Expert Advance Brightening Cream

Tempat Kedua
Parkson Voucher bernilai RM100

Tempat Ketiga 
Parkson Voucher bernilai RM50

Tengok je hadiah-hadiah tu, aku pun tak sabar nak sertai contest Royal Expert Advance Brightening Cream 😂 Kalau nak tahu lebih lanjut tentang contest ini, jangan lupa melayari facebook Royal Expert Group.

Jom layari website Royal Expert Group untuk mengetahui maklumat lebih lanjut. Tidak lupa juga, Royal Expert sudah mempunyai 4 stokis. Antaranya:-

Royal Expert Resource Centre PJ
Royal Expert Resource Centre JB
Royal Expert Resource Centre Cheras
Royal Expert Resource Centre Sabah

Siapa ingin menjadi wakil jualan Royal Expert?
Kalau sebelum ini perlukan modal sebanyak RM3000 untuk menjadi wakil jualan. Namun kini Royal Expert membuka peluang kepada 100 org terawal, hanya RM500 sebagai modal yang diperlukan untuk menjadi wakil jualan kami. Hanya RM500 tau! Jom sama-sama menjadi wakil jualan!