Assalamualaikum


Parut Jerawat Makin Pudar Dengan Serum Dr Beau | Sejak kulit breakout haritu, dah macam-macam produk aku cuba. Masih dalam fasa try and error. Sampai pernah satu tahap tu penatnya nak jaga kulit muka yang makin sensitif nie. Yelaa, berjerawat dan parut gelap tu buatkan aku makin stress nak berhadapan dengan orang ramai. Huhuhuu..

Hari tu aku ada jumpa satu produk tengah hangat di pasaran. Ramai artis yang review dan netizen kongsikan testimoni yang berjaya. Mula-mula takut nak cuba sebab takut terkena produk sampah macam dulu tapi aku tekadkan hati nie cuba jugak sebab rindu nak kulit elok! Tak putih takpe asalkan bersih.
 

Serum Dr Beau Pure Natural Skin Oil menjadi pilihan hati setelah beberapa lama aku selidik manfaat produk ini. Berbeza dengan serum yang berada di pasaran sekarang. Serum Dr Beau ini berbentuk softgel tau! So, sehari hanya dua softgel sahaja. Pagi dan malam sebelum tidur.




Kelebihan Serum Dr Beau Pure Natural Skin Oil:-
  • Vitamin E yang merawat kulit. 
  • Rosehip Oil yang melembutkan, melembabkan dan menjaga kesihatan kulit. 
  • Argan Oil yang sesuai untuk semua jenis kulit akan mengawal lebihan minyak pada kulit dan bagus untuk kulit kering. 
  • Almond Oil pula merawat set kulit mati dan menghilangkan kedut pada kulit muka. 
  • Apricot Kernel Oil yang ringan dan menyerap dengan cepat berfungsi sebagai pelembap yang baik terutamanya untuk kulit yang sensitif.Ianya kaya dengan vitamin A, C dan E yang melindungi kulit daripada tanda-tanda penuaan dan kerosakan daripada matahari. 
  • Wheat Germ Oil pula adalah salah satu sumber terkaya vitamin E, A dan D, protein dan mineral. 
  • Evening Primrose Oil mengandungi asid lemak Omega-3 yang sangat bagus untuk kulit sensitif dan ianya memastikan kulit sentiasa segar dan selesa.
Sekarang aku pun dah guna serum ini. Seriously, memang kulit sekarang moist je. Dan no more kulit extra minyak okay! Tu memang best bila sentuh kulit sendiri. Parut jerawat makin pudar walaupun tak sepenuhnya lagi. Nak tahu cara pakai serum nie macam mana? Korang boleh tengok video dibawah.


Testimoni Pengguna Serum Dr Beau Pure Natural Skin Oil







Berminat tak? Banyak testimoni berjaya tu. Dan kalau korang nak mencuba, korang boleh terus ke link yang sertakan dibawah ini. Cuba jangan tak cuba tau! Pssttt! Thanks to me later, gituwwww!

Website: www.teja.com.my
Facebook: Dr Beau Malaysia
Instagram: @drbeau_official
 Youtube: Teja Herbs TV
Call: 016 963 3443