Assalamualaikum


Prebiotic Feminine Hygiene Wash: Biosol With Honey | Wanita mempunyai aset penting yang memerlukan penjagaan yang rapi. Ramai wanita yang sanggup menghabiskan wang semata-mata untuk kelihatan cantik terutamanya bahagian tubuh dan paras rupa sehinggakan mereka terlupa tentang perkara yang paling penting iaitu kebersihan dan kesihatan vagina atau Miss V dan juga dipanggil faraj. Jangan kita lupa kecantikan itu bermula dari dalam.

Kini aku telah terjumpa satu produk terbaik untuk miss v. Produk apa? Biosol by Neil Armayan. First time aku dengar produk nie, aku terus excited nak cuba. Tapi dalam hati tertanya-tanya, okay ke produk nie? Selepas guna, memang terbaik! Baca lagi dibawah untuk tahu apa yang menariknya produk ini.


9 Kebaikan Prebiotic Feminine Hygiene Wash: Biosol With Honey

  1. Melenyapkan kekeringan vagina
  2. Mengekalkan pH optimum untuk vagina
  3. Menegang dan mengetatkan kulit/otot yang kendur
  4. Meningkatkan kesihatan dan menyamankan kulit
  5. Merangsang pembiakan bakteria yang berfaedah dalam lapisan kulit dalaman
  6. Mengandungi ciri anti-penuaan dan menukar sel kulit yang lesu
  7. Mengetat dan menegangkan otot vagina, mengembalikan tona dan tekstur
  8. Menyediakan nutrien penting yang diperlukan untuk melembap dan menghidrat kulit
  9. Menggalakkan pertumbuhan semula epidermis untuk memperbaiki, melembut dan memulihkan kulit

Selepas guna produk nie, kini aku tahu kenapa ramai yang nasihatkan memilih feminine hygiene wash dengan betul. Tekstur ini sangat berbeza dengan yang lain. Biosol agak pekat dan tidak terlalu wangi. Bauan yang mild sahaja tapi best sangat. Sesuai untuk semua dan tidak kira sama ada dah berkahwin atau belum. Penjagaan Miss V nie penting tau!


Korang nak dapatkan Biosol by Neil Armayan ini? Boleh kunjungi laman web dibawah untuk maklumat lanjut. Jangan kata aku tak kongsi tau! Special untuk korang nie. Hihihii..

Website: Neil Armayan
Facebook: Neil Armayan
Instagram: @neilarmayan