Showing posts from 2018Show All
Kempen Zakat Perniagaan MyZakat@8 Bersama Lembaga Zakat Selangor

Assalamualaikum Kempen MyZakat@8 Bersama Lembaga Zakat Selangor | Bila sebut pasal zakat perniagaan, ada yang masih terpinga-pinga. Perlu ke bayar zakat perniagaan? Macam mana nak bayar zakat perniagaan? Dan yang paling ter…

Minuman Campuran Botani: Surya Chlorophyll Kaya Dengan Multivitamin

Assalamualaikum Minuman Campuran Botani: Surya Chlorophyll Kaya Dengan Multivitamin | Sebagai seorang manusia yang sangat tak suka makan sayur, menjadi salah satu masalah untuk mempunyai kulit yang sihat. Yelaa.. Nampak…

Fernleaf UHT Terbaik Dari Ladang #100Mmmmm

Assalamualaikum Fernleaf UHT Terbaik Dari Ladang #100Mmmmm | Pelbagai kajian pengguna yang dijalankan menunjukkan bahawa ramai ibu bapa masih tidak menyedari tentang khasiat susu. Selain kandungan kalsium dan protein yang…

Kekal Putih Dengan Minuman Campuran Botani

Assalamualaikum Kekal Putih Dengan Minuman Campuran Botani | Sejak aku bekerja di kawasan tepi pantai dan berpanas terik sewaktu berjalan untuk pergi lunch, memang kulit aku cepat gelap. Sunburn! Stress bila tengok cerm…

Cantik Dengan Gaya Ringkas Hanya Dengan Hawa Skincare

Assalamualaikum Cantik Dengan Gaya Ringkas Hanya Dengan Hawa Skincare | Sekarang semua orang berlumba-lumba nak cantik. Bukan perempuan je malah lelaki sekarang pun ada lelaki cantik. Kita nie sebagai wanita yang origin…

Lazada Electronic Fair Sales 2018 Kini Bermula!

Assalamualaikum Lazada Electronic Fair Sales 2018 Kini Bermula! | Bila sebut je elektronik, semestinya menjadi pilihan setiap orang tak kira peringkat umur. Sedangkan kanak-kanak sekarang sudah mempunyai barangan elektronik …

Menggapai Awan Ke London Bersama Airbus A380

Assalamualaikum Menggapai Awan Ke London Bersama Airbus A380 | Bila dah bekerja nie, perasaan ingin melancong ke keluar negara tu meluap-luap. Apatah lagi bila dah pegang duit sendiri. Kena menabung lagi nie. Tapi sejak …

Resepi Lala Masak Pedas Mudah

Assalamualaikum Resepi Lala Masak Pedas Mudah | Bila teringin nak makan lala, mesti nak masak yang mudah je. Malas nak masak yang guna banyak bahan. Yelaa, apatah lagi kalau dah lapar kan? Lauk nie kalau makan sekejap j…

Be The Best Among The Rest | Odyssey - Dari Lembah Ke Puncak

Assalamualaikum Be The Best Among The Rest | Odyssey - Dari Lembah Ke Puncak | Bila pandang kanak-kanak yang sedang membesar, perasan tak? Itu satu permulaan. Permulaan untuk mulakan bersedia hadapi asam garam kehidupan.…