Assalamualaikum

Main Online Games Secara Percuma Di Culinary School | Walaupun dah usia telah menjejaki 28 tahun, games untuk kanak-kanak masih menjadi pilihan hati aku. Banyak lubuk online games yang aku selalu search.

Main games nie bukan terlalu addicted sampai tak buat kerja apa. Sekadar untuk melepaskan rasa stress bekerja, luangkan masa untuk bertenang. Itu je sebab aku main games. Tapi kan, cari punya cari, aku terjumpa culinary games. Best!

Free Online Kids Cooking Games 

Bila dah buka website games nie, baru perasan yang games nie tumpuannya untuk kanak-kanak. Bagus ye sebab online games di culinary school nie tidak membimbangkan jika anak-anak bermain. Games dalam website ini berkaitan dengan dunia makanan, pertanian, masak - masak, seni kulinari dan juga berkaitan dengan dunia bisnes makanan.

3 Games Pilihan Utama Di Culinary School

1. Fruit Words

 

Games ini korang perlu meneka dan mengeja nama makanan yang dipaparkan dengan betul. Terdapat 25 jenis buah-buahan yang berbeza yang perlu korang teka.

2. Bento Box


Bento box nie korang perlu drag makanan yang hilang mengikut bentuk makanan ke dalam bento box untuk dapatkan menu lengkap makanan tengahari. Terdapat 10 jenis makanan tengahari yang perlu korang lengkapkan.

3. Tap Supermarket

Tap Supermarket dimana korang perlu menguruskan kedai runcit termasuk restock barang, tambah rak-rak untuk menjual dan menjadi cashier untuk pelanggan bayar. Korang juga boleh menambah produk yang baru untuk menjual.

So, kalau korang atau anak-anak sendiri nak bermain, tak perlu risau pasal iklan. Sebab games ini bebas tanpa IKLAN!

Banyak lagi games lain yang boleh korang explore di Free Online Kids Culinary School Games.