Assalamualaikum

Kasut Sekolah Pallas Kekal Kasut Sekolah Terbaik Sepanjang Zaman | Sekolah Tahun 2024 dah nak buka, kasut lama dah tak muat. Ketat betul ya! Kaki budak-budak memang cepat besar ya. Sekejap dah tak muat. Mula lah request kasut sekolah yang baru. Tak ada pilihan, memang kena beli kasut baru juga.

Sama seperti tahun sebelum ini, kasut jenama Pallas menjadi pilihan hati. Dari zaman aku sendiri sekolah, kasut Pallas sentiasa jadi pilihan utama. Design yang masih relevan dan paling penting tahan lasak serta selesa.

Kasut Sekolah Pallas Jazz Pilihan Anak, Selesa Dan Tahan Lasak

Jenama Pallas ini menyediakan tanda aras ciri keselesaan kasut sekolah Pallas iaitu Arch Support, Ventilations (Fast Dry), Rebounce Insole, Lightweight (X-light), Easy Clean, Thicker Foam, Rubber Insole, Rubber Outsole. 9 ciri ini banyak memberi sokongan kepada keselesaan kaki anak-anak.

Kasut yang lama tu, walaupun dah setahun pakai, masih elok ya. Tapak tak pecah dan masih utuh ketahanannya. Tak koyak atau berbulu pun. Puas hati dan berbaloi beli kasut Pallas walaupun harganya murah je!

Selain itu, kasut Pallas memang memenuhi keselesaan anak-anak. Memang tak rugi kalau membeli kasut Pallas ini. Bukan feedback aku sahaja, malah banyak lagi feedback ibu bapa yang lain.

Pallas X-Series School Shoe Single Velcro Strap Px22/25/37-023 Black

Kasut sekolah Pallas X-Series mampu milik yang direka bentuk dengan velcro tape. Dengan rekaan; Cooling feet with the unique ventilation system designed; upper made by mesh combined with PVC. 'Foam lining' dan 'padded collar' juga direkakan untuk memberikan keselesaan dan perlindungan tambahan.

Kusyen insole khas yang dipanggil sebagai Arch Support. Kasut Pallas didatangkan dengan sokongan insole bergetah yang mampu melegakan ketegangan pada otot kaki.

Selain itu, jenama Pallas terbukti X-Light kerana sangat ringan dan 'Stitched Sole' lebih tahan lama dan tahan lama dipakai.

Pallas Jazz School Shoes Single Velcro Strap 205/307-0210 Black

Pallas Jazz didatangkan khas dengan velcro tape dan bahagian atas berkanvas untuk pemakaian lebih tahan lama. Dengan rekaan; Cooling feet with the unique ventilation system designed; upper made by mesh combined with PVC. 'Foam lining' dan 'padded collar' juga direkakan untuk memberikan keselesaan dan perlindungan tambahan.

Kusyen insole khas yang dipanggil sebagai Arch Support. Kasut Pallas didatangkan dengan sokongan insole bergetah yang mampu melegakan ketegangan pada otot kaki.

Sokongan insole bergetah khas untuk 'Better Rebound' mengurangkan tekanan pada kaki dan kasut jenama Pallas, seharusnya X-Light.

Pallas X-Series School Shoes Lo Cut Shoes Lace Px37-104 All Black

Tengok je kasut nie, terus teringat kasut nie idaman sejak dulu. Dulu bila pakai kasut nie, rasa terpaling versatile.

Kasut berkanvas ini khas untuk pemakaian lebih lama. Pengudaraan yang lebih baik dan memberikan keselesaan tambahan yang terbaik.

Selain itu, kasut Pallas ini direka khas dengan material cepat kering. Dan ciri-ciri pengudaraan yang bagus dengan material Mesh Fabric. Jadi, aku tak perlu risau dengan masalah kaki yang berbau.

Korang! Jangan lupa untuk sertai Contest Back To School dan berpeluang menangi wang tunai bernilai RM3,000.00 dan E-Baucer bernilai RM100.00. Berbaloi tau! Beli kasut Pallas dan berpeluang untuk menang pulak!

Jenama Pallas ini sangat trendy dan mengikut perkembangan semasa. Aku rasa korang pun patut miliki kasut sekolah jenama Pallas untuk anak-anak korang.

Sekarang semua benda beli online. Korang pun boleh beli secara online. Tak perlu bersesak demi keselamatan dan kesihatan keluarga. Lebih mudah dan jimat masa dan tenaga!

Nak beli online tu, jangan risau! Measurement guide semua disediakan untuk panduan korang.

Korang boleh beli kasut Pallas dengan layari laman web www.wow2wee.com. Dan kalau nak tahu info lebih lanjut, cepat-cepat layari laman web dibawah tau!

www.pallas.com.my

www.facebook.com/PallasMalaysia