Assalamualaikum


Sahut Cabaran 14 Hari Bersama Eucerin ProAcne A.I Clearing Treatment | Stressnya bila jerawat menjajah muka aku tanpa permit. Rasa nak tampar je biar kecut semua termasuk lemak. Tapi makin stress, makin banyak jerawat menjajah. Salah picit, siap bawa geng. Kecut perut aku tengok!

Itu dulu.. Sekarang aku sudah ada penyelesaiannya. Tak percaya? Mehh sini aku cerita sikit. Aku nie ada masalah jerawat sejak sambung belajar dan berlarutan sampai sekarang. Aku juga sejenis suka picit jerawat sampai berparut. Tapi sekarang dengan Eucerin ProAcne A.I Clearing Treatment, jerawat berkurang tanpa perlu picit. Horay horey!


Apakah ProACNE Solution A.I Clearing Treatment?


ProACNE Solution A.I Clearing Treatment ialah rumusan khusus untuk mengurangkan jerawat dan mengekalkan kelembapan kulit kita.

10% Hydroxy Complex yang mengandungi tiga kombinasi penggelupasan yang sangat berkesan antaranya Glycolic Acid, Acid Salicylic dan Acid Polyhydroxy - yang membantu untuk memperbaharui semula kulit, membersihkan liang pori, mengurangkan bakteria, membuang sel-sel kulit mati dan menghalangkan jerawat baru.

Licochalcone A membantu mengurangkan kemerahan dan membantu mngurangkan keradangan.


Cara-cara menggunakan Eucerin ProAcne A.I Clearing Treatment


Picit dan calitkan seluruh wajah. Sedikit je tau! Selepas itu, lakukan urutan mudah diseluruh wajah. Bau yang wangi dan cepat meresap ke dalam kulit. Jadi tiada istilah melekit ya!

Hasil sebelum dan selepas menggunakan ProACNE Solution A.I Clearing Treatment


Sertai 14 Days Acne Clear Challenge

Takkan nak cantik sorang je. Maka, Eucerin mengadakan Contest 14 Days Acne Clear Challenge. Aku pun terus menyahut cabaran itu. Nampak sangat pantang dicabar! Hahahahaa.. Selepas 9 hari menggunakan produk ini, alhamdulillah jerawat aku kecut dengan jayanya!

Dimana untuk mendapatkan produk Eucerin?

Kalau korang nak dapatkan produk Eucerin nie, korang boleh dapatkan di seluruh farmasi terdekat dengan harga RM62. Eucerin ProAcne juga mempunyai produk pencuci muka, pelembab, skrub, serum dan pelembab siang. Menariknya!

Untuk maklumat lanjut mengenaikan rangkaian produk penjagaan muka Eucerin ProAcne A.I Clearing Treatment, sila layari:-