Assalamualaikum

Bagi yang peminat perfume seperti aku, mesti asyik tercari-cari minyak wangi apa lagi yang lebih wangi dan tahan lama kan? Bagi seorang wanita mahupun lelaki, minyak wangi salah satu benda penting untuk menjaga penampilan diri. Dan lebih menariknya, semestinya kita akan sembur minyak wangi pada beberapa spot tertentu supaya minyak wangi lebih tahan lama. Contohnya belakang telinga, nadi pada pergelangan tangan dan siku. Betul tak?


Kini, ada satu minyak wangi baru yang menjaminkan wangian selama 24 jam. Lama tu! Biasanya minyak wangi yang aku jumpa selama 12 jam. Minyak wangi apa? Mesti tertanya-tanya kan? Minyak wangi premium ini yang diblend dan dikilangkan sendiri. Wahhh! Jom baca lebih lanjut.

Mont Cabana Eau De Parfum akan menjadi minyak wangi pertama pilihan ramai di Malaysia yang mampu mengekalkan wangian selama 24 jam. Wangian yang di datangkan khas untuk lelaki dan wanita diluar sana. Bukan itu sahaja, 2 jenis wangian sudah dilancarkan untuk lelaki dan wanita dan terdapat 22 jenis wangian lagi yang bakal menyusul secara berperingkat dalam waktu terdekat.



Yang lebih menarik dan istimewanya wangian ini, setiap keluaran akan digandingkan dengan artis atau public figure yang terkenal. Sempena pelancaran Mont Cabana Eau De Parfum Code 1 dan Code 2, Zul Ariffin menjadi pilihan. Wow! Selain itu, lebih nampak elegant dan eksklusif dengan casing besi dan botol yang sangat menarik.

Pelancaran seterusnya bagi wangian ini ialah:-

  1. Mont Cabana Eau De Parfum Code 1, Code 2 - May
  2. Mont Cabana Eau De Parfum Code 3, Code, 4, Code 5, Code 6 - June
  3. Mont Cabana Eau De Parfum Code 7, Code 8, Code 9, Code 10 - July
  4. Mont Cabana Eau De Parfum Code 11, Code 12, Code 13, Code 14 - August

Apa yang ditawarkan oleh Mont Cabana.my ini?

  1. Penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia, Singapore, Brunei dan Indonesia
  2. Penghantaran melalui Cash On Delivery (COD) ke seluruh Malaysia dihantar terus ke rumah atau pejabat
  3. Setiap penghantaran barang sepenuhnya dibawah tanggungjawab Mont Cabana.my. Maka, tidak perlu risau kehilangan barang kerana mereka berpengalaman lebih 10 tahun dalam bidang pengurusan bisnes online ini
  4. Cara pembelian menggunakan kad kredit, kad debit, bank transfer dan lain-lain di website http://montcabana.my/
Boleh terus ke https://montcabana.my/senarai-ejen/ untuk melihat senarai wakil jualan


Ingin menjadi wakil jualan Mont Cabana.my?

Dalam menjual produk ini, Mont Cabana.my juga membuka peluang kepada mana-mana pihak yang ingin menjadi wakil jualan Mont Cabana.my untuk menambah pendapatan sampingan. Dan berita baik untuk semua kerana Mont Cabana.my mencari wakil jualan seluruh Malaysia, Singapore, Brunei dan Indonesia.

Selain itu, mereka juga akan membantu marketing sama ada offline dan online. HQ juga peruntukan lebih 2 juta untuk marketing termasuk 60 billboard seluruh Malaysia, iklan tv, radio, surat khabar dan lain-lain. Mereka mencari agent dan juga kedai-kedai yang berminat untuk pasarkan produk ini. Tools online dan offline akan di sediakan termasuk banner, flyers dan lain-lain. Sistem jualan yang canggih dan ada bonus dan reward.

Teringin menjadi wakil jualan? Boleh terus ke https://montcabana.my/daftar-ejen-mont-cabana/

Untuk maklumat lanjut mengenaikan Mont Cabana Eau De Parfum, sila layari:- 

Website: www.montcabana.my
Whatsapp: 012-337 7045
Instagram: @montcabana.my
Facebook: Mont Cabana MY