Wangikan Diri Anda Dengan Mont Cabana Eau De Parfum

Assalamualaikum

Bagi yang peminat perfume seperti aku, mesti asyik tercari-cari minyak wangi apa lagi yang lebih wangi dan tahan lama kan? Bagi seorang wanita mahupun lelaki, minyak wangi salah satu benda penting untuk menjaga penampilan diri. Dan lebih menariknya, semestinya kita akan sembur minyak wangi pada beberapa spot tertentu supaya minyak wangi lebih tahan lama. Contohnya belakang telinga, nadi pada pergelangan tangan dan siku. Betul tak?


Kini, ada satu minyak wangi baru yang menjaminkan wangian selama 24 jam. Lama tu! Biasanya minyak wangi yang aku jumpa selama 12 jam. Minyak wangi apa? Mesti tertanya-tanya kan? Minyak wangi premium ini yang diblend dan dikilangkan sendiri. Wahhh! Jom baca lebih lanjut.

Mont Cabana Eau De Parfum akan menjadi minyak wangi pertama pilihan ramai di Malaysia yang mampu mengekalkan wangian selama 24 jam. Wangian yang di datangkan khas untuk lelaki dan wanita diluar sana. Bukan itu sahaja, 2 jenis wangian sudah dilancarkan untuk lelaki dan wanita dan terdapat 22 jenis wangian lagi yang bakal menyusul secara berperingkat dalam waktu terdekat.



Yang lebih menarik dan istimewanya wangian ini, setiap keluaran akan digandingkan dengan artis atau public figure yang terkenal. Sempena pelancaran Mont Cabana Eau De Parfum Code 1 dan Code 2, Zul Ariffin menjadi pilihan. Wow! Selain itu, lebih nampak elegant dan eksklusif dengan casing besi dan botol yang sangat menarik.

Pelancaran seterusnya bagi wangian ini ialah:-

  1. Mont Cabana Eau De Parfum Code 1, Code 2 - May
  2. Mont Cabana Eau De Parfum Code 3, Code, 4, Code 5, Code 6 - June
  3. Mont Cabana Eau De Parfum Code 7, Code 8, Code 9, Code 10 - July
  4. Mont Cabana Eau De Parfum Code 11, Code 12, Code 13, Code 14 - August

Apa yang ditawarkan oleh Mont Cabana.my ini?

  1. Penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia, Singapore, Brunei dan Indonesia
  2. Penghantaran melalui Cash On Delivery (COD) ke seluruh Malaysia dihantar terus ke rumah atau pejabat
  3. Setiap penghantaran barang sepenuhnya dibawah tanggungjawab Mont Cabana.my. Maka, tidak perlu risau kehilangan barang kerana mereka berpengalaman lebih 10 tahun dalam bidang pengurusan bisnes online ini
  4. Cara pembelian menggunakan kad kredit, kad debit, bank transfer dan lain-lain di website http://montcabana.my/
Boleh terus ke https://montcabana.my/senarai-ejen/ untuk melihat senarai wakil jualan


Ingin menjadi wakil jualan Mont Cabana.my?

Dalam menjual produk ini, Mont Cabana.my juga membuka peluang kepada mana-mana pihak yang ingin menjadi wakil jualan Mont Cabana.my untuk menambah pendapatan sampingan. Dan berita baik untuk semua kerana Mont Cabana.my mencari wakil jualan seluruh Malaysia, Singapore, Brunei dan Indonesia.

Selain itu, mereka juga akan membantu marketing sama ada offline dan online. HQ juga peruntukan lebih 2 juta untuk marketing termasuk 60 billboard seluruh Malaysia, iklan tv, radio, surat khabar dan lain-lain. Mereka mencari agent dan juga kedai-kedai yang berminat untuk pasarkan produk ini. Tools online dan offline akan di sediakan termasuk banner, flyers dan lain-lain. Sistem jualan yang canggih dan ada bonus dan reward.

Teringin menjadi wakil jualan? Boleh terus ke https://montcabana.my/daftar-ejen-mont-cabana/

Untuk maklumat lanjut mengenaikan Mont Cabana Eau De Parfum, sila layari:- 

Website: www.montcabana.my
Whatsapp: 012-337 7045
Instagram: @montcabana.my
Facebook: Mont Cabana MY

Post a Comment

28 Comments

  1. woww..zul ariffin punya erk..ehehehe. Best tuu.. packaging pulak cantik.Ekslusif betul..

    ReplyDelete
  2. waahhh harum setaman.. paling best tahan 24jam kan..

    ReplyDelete
  3. Suka la packaging perfume ni. Nampak elegen. Bau mesti best ni

    ReplyDelete
  4. Wahhhh ada zul arifin laaa. Kita minat diaa hehe. Botol dan packaging perfume tu nampak eksklusif sangat.

    ReplyDelete
  5. The packaging of the Mont Cabana is exclusive and elegance. Must smell nice and attractive. The model attractive too. Hehe.

    ReplyDelete
  6. Pandai pilih duta ye. Kalau duta yang dipilih macam pewangi sesuai lelaki maskulin. Nama pewangi yang dipilih pun ala ala nama perfume tersohor Paris.

    ReplyDelete
  7. yensemmnye jul arippin.. mesti sedap baunya kan? nk buat hantaran ok sgt ni.. hihihihihi.. selalu coriour pecah.. ni depa de pengalaman mesti wrap dengan baik.. bgus tuu

    ReplyDelete
  8. Eh, actually jatuh cinta dengan botol dia. Cantiklah packaging dia. Sure beli sebab nak buat koleksi.

    ReplyDelete
  9. Perfume lain dari yang lain sebab bukan inspired tapi di bancuh di kilang mereka sendiri kan..tak sabar la nak wangi2 macam orang kaya..hehehe..kena beli direct kat website kan eyqa?

    ReplyDelete
  10. packaging dia nampak eksklusif! memang menarik perhatian untuk membeli.macam nak try bau tapi dkat mana ya boleh bau ? kalu beli kang takut tak kena gn selera haaha

    ReplyDelete
  11. tak sabar tggu yang perempuan punya..

    ReplyDelete
  12. eyqa, hang ambik perfume jer. zul ariffin bagi cik Nor tau..hihi. Mesti best bau dia kan eyqa..:)

    ReplyDelete
  13. pehh...zul aripin dh keluarkan perfume ... Habislah lps ni smua nak.. Hihi... Btw, nice packaging dia.. Nmpk exclusive gitu...harga dia standard harga pasaran ke mcm mana eyqa?

    ReplyDelete
  14. Wahhh nampak eksklusif sgt botol perfume. Siapa yg pencinta perfume mesti suka kumpul collection ni.marketing die besar2an jugak ye. Abg zul pulak tu,.hehe.. confirm ramai beli ni.

    ReplyDelete
  15. Kalau kita guna minyak wangi ni ada rupa macam Zul Arifin tak hehehehe. Boleh lah bergaya dan wangi raya ni lain daripada orang lain wakakakakaka...

    ReplyDelete
  16. Sis percaya, ramai akan beli minyak wangi ni bukan sebab bau..tapi sebab zul pakai..hahaha. Apa2 pun sis kalau beli minyak wangi mesti cari yang bau bau yg lembut..kalau bau keras..cepat pening

    ReplyDelete
  17. Macam menarik Minyak Wangi ni mesti wangikan... , Suami suka pakai minyak wangi, nanti nak belikan untuk dia buat hadiah raya lah nanti.

    ReplyDelete
  18. Terus ras nak beli perfume Mont Cabana tu sebab ada Zul Ariffin. Harga camne eh xperasan baca tadi . Packaging dia nampak menarik dan sangat class gitu . Dah standing dengan perfume lain yang ada di pasaran.

    ReplyDelete
  19. botol dia amboinya. cantik dan mewah. menggunakan zul ariffin sbg duta satu langkah yg bijak. pasti ramai yang akan menyambar perfume ini. sy pon nak cuba jugak lah beli. mesti wangi !

    ReplyDelete
  20. Perggghh kalau dah Zul Ariffin yang promosikan. Maka ramai la wanita yang akan membeli kan untuk encik abang memasing. Hahahaha. Harga not bad juga. Belikan aje perfume ni. Lelaki bukan tau pun siapa modelnya. Wakaka. Kalau tahu, mesti terasa pula nanti. Ingat kita suka Zul Ariffin. Hahaha. Sebenarnya kita suka lakonan dia jeeeee. Haha

    ReplyDelete
  21. lawanya packaging dia. nampak esklusif gitu..apatah lagi produk zul arifin berlumba orang nak guna hahahaha..tapi katanya bau dia wangi..memang terbaikla zul makin maju ke hadapan

    ReplyDelete
  22. Pakai minyak wangi ni lehla feeling2 org kaya sikit haha

    ReplyDelete
  23. Wow the packaging is very classy and the scent pun macam ok. I will check it out

    ReplyDelete
  24. wahhhh syioknya perfume ni. Nanti kita p terjah website dia. Packaging dia pun menarik dan nampak ekslusif :)
    EDP ni okay la jugakkan. Hmm, memang nak cari perfume yang okay ni. Hopefully perfume brand ni okay, nanti onie terjah website dorang nah.

    ReplyDelete
  25. Botol minyak wanting sgt cantik, model plk abg zul ariffin..wangian tahan lama plk tu.. terbaik la

    ReplyDelete