Assalamualaikum


Instant Shawl By Miracle Caliph Exclusive Yang Selesa Dan Adjustable | Nak pilih tudung, bukan perkara yang mudah tau! Kalau nak beli, banyak yang perlu kita titikberatkan tentang tudung nie. Antaranya warna, material, labuh tudung, corak dan sebagainya.

Aku pulak sejenis gila tudung. Aku suka beli tudung tapi bila aku pakai tak selesa, aku terus simpan. Membazir kan? Sehingga aku berjumpa sehelai tudung nie, seriously selesa. Kain tu sejuk dan mudah terbentuk tau walaupun instant shawl. So, tak ada istilah muka aku extra bulat.

Instant Shawl by Miracle Caliph Exclusive. Shawl nie mudah terbentuk, kain super sejuk dan corak yang simple. Selain mudah terbentuk, shawl nie sesuai untuk semua jenis muka tau. Bulat, bujur, panjang, tirus atau apa-apa, semuanya sesuai pakai. Labuh? Boleh adjustable tau dengan panjang shawl dua meter.

So, korang jangan risau. Nak pakai, beli je instant shawl by Miracle Caliph Exclusive nie. Tak sampai 10 saat, dah siap! Kalau tak sempat nak gosok tudung, tak ada masalah dengan material kain moss crepe emboss nie. Tak gosok pun tak apa. Jimat masa!


Nampak tak video tu? Hanya dengan sehelai instant shawl by Miracle Caliph Exclusive, boleh gayakan dengan empat style tudung. Sangat mudah! So, alang-alang korang layan video tu, mehh sini aku kongsikan dengan korang cara pemilihan tudung.

1. Pilih yang sesuai dengan bentuk muka
Pastikan anda memilih tudung yang sama saiz dan sesuai dengan bentuk muka anda. Jika kena dengan bentuk muka, ia kelihatan cantik dan terletak.

2. Kain yang senang dibentuk
Pakai tudung yang senang untuk dibentuk, seeloknya jenis kapas dan bawal. Anda akan rasa lebih selesa dan tampak kemas. Sebaik-baiknya tudung itu sepadan digayakan dengan baju anda sama ada kasual ataupun tidak rasmi.

3. Elak warna kusam
Bagi mengelak anda tampak lebih berusia, elakkan daripada memilih warna tudung yang gelap dan kusam. Pilihlah warna yang terang yang mampu membuatkan anda nampak ceria.

4. Jangan pakai tudung dan baju daripada warna yang sama
Cuba elakkan daripada memakai tudung dan baju dengan warna yang sedondon. Anda kena bijak bermain dengan warna agar penampilan anda menonjol dan berbeza.

5. Pilih tanpa corak
Sebenarnya anda kelihatan lebih ceria jika menggayakan tudung kosong dengan warna cerah seperti oren, kuning, merah jambu, biru dan sebagainya. Tudung tanpa corak juga sepadan digayakan dengan pakaian anda yang bercorak. Kalau dua-dua bercorak, nanti nampak berserabut.

Dan korang jangan pening kepala fikir kerana instant shawl by Miracle Caliph Exclusive nie ada empat warna yang menarik seperti purple floral, hitam abstract, pink absctract dan nude abstract. Walaupun bercorak tetapi corak tu tak terlampau obvious sangat. So, sesuai untuk baju yang bercorak.


Dan berita baik untuk korang yang teringin nak instant shawl by Miracle Caliph Exclusive nie. Pihak Miracle Caliph berbesar hati nak bagi hadiah #hijabrukayyahdoubleloopshawl by Miracle Caliph Exclusive. Selain pengeluar uniform, Miracle Caliph juga mengeluarkan fashion apparel di bawah jenama Miracle Caliph Exclusive.

Jadi, kalau nak instant shawl by Miracle Caliph Exclusive nie, korang follow step bawah nie:
  1. Terhad kepada seorang hanya sehelai sahaja
  2. Hanya perlu tanggung kos postage: RM10 Semenanjung Malaysia dan RM15 Sabah Sarawak
  3. Like dan follow page: https://www.facebook.com/MiracleCaliph/ 
  4. Untuk postage, bank in ke: 
    De Miracle Empire (Maybank)
    No. Account: 5620 8560 6801
  5. Terhad pada 500 unit sahaja
  6. Whatsapp terus ke: Miracle Caliph Exclusive