Assalamualaikum

Lebih 10 Pakej Rawatan Di iRehab Dengan Harga Yang Terendah | Otak manusia adalah organ yang paling kompleks yang berperanan untuk mengawal fungsi tubuh. Apabila berlaku serangan strok dan darah tidak dapat sampai ke kawasan otak, secara automatik beberapa fungsi tubuh akan terjejas. Sebagai contoh, pesakit akan berkemungkinan besar untuk mengalami gangguan penglihatan sekiranya strok menyerang di bahagian belakang otak. Kesan strok terhadap tubuh badan manusia berbeza-beza bergantung kepada lokasi berlakunya salur darah tersumbat dan berapa banyak tisu otak yang terlibat.

Apa Itu Strok?

Strok dikenali sebagai penyakit serebovaskular. Ia dimana berlaku apabila saluran darah tersumbat atau pecah lalu menyebabkan kegagalan beberapa bahagian otak untuk berfungsi. Bahagian otak yang kritikal boleh mengalami kerosakan kekal yang tidak boleh dirawat.

Pandemik Covid19 yang melanda dunia sekarang menyebabkan kita perlu menghadkan sesi rawatan di hospital. Untuk dapatkan rawatan susulan pun perlu mengikut SOP yang disediakan serta mengurangkan kadar kehadiran pesakit dalam satu masa.

Kesian pada pesakit yang memerlukan rawatan susulan. Kini, aku akan kongsikan dengan korang satu pusat pemulihan yang pakar dalam perkhidmatan pemulihan strok dan neurologi.


iRehab Stroke and Physiotherapy Centre

iRehab Stroke and Physiotherapy Centre ialah pusat pemulihan strok dan neurologi yang menawarkan pelbagai rawatan seperti Cardiopulmonary Therapy, Vestibular Therapy, Lokomat Therapy, Stroke Therapy dan banyak lagi.

Selain itu, iRehab juga menawarkan pelbagai pakej rawatan dengan harga terendah untuk pesakit menghadiri sesi rawatan dengan kerap agar dapat membantu pesakit proses penyembuhan dengan lebih pantas. Rawatan susulan sangat penting bagi pesakit selepas strok.

Antara rawatan yang lain ditawarkan ialah physiotherapy, occupational therapy dan speech therapy. So, korang hanya perlu tunjukkan kad temujanji hospital dengan tarikh yang korang perlu hadir untuk mendapatkan harga yang terendah itu.

Korang yang nak buat temujanji itu boleh hubungi iRehab sekarang ditalian 012 906 1690 atau 017 988 0324. Maklumat lanjut korang boleh layari laman web di bawah:

Website: https://irehab.com.my/
Facebook: https://www.facebook.com/irehab.neurocare/
Instagram: https://www.instagram.com/irehab.neurocare/