Assalamualaikum

 


Lucca Vudor Kasut Comfort Mampu Milik Pilihan Ramai | Kaki perlu sentiasa diberi perhatian kerana anggota penting itu mempunyai peranan besar dalam kehidupan seharian iaitu sebagai pelengkap diri, melancarkan pergerakan badan serta menampung berat tubuh.

 

Kalau bab kasut, aku cukup memilih. Sama ada kasut untuk casual, formal, bekerja, sukan dan santai. Aku pernah tersilap pilih kasut, merana kaki aku untuk beberapa hari. Tersilap pilih, sakit belakang kerana posture tubuh tidak betul.

 

Lucca Vudor Menjadi Pilihan Utama


Lucca Vudor kasut kulit pilihan utama aku. Dengan rekaan moden dan selesa, sangat cantik bila dipakai dan digayakan. Kasual atau formal, semua sesuai dengan rekaan kasut Lucca Vudor. Kasut dihasilkan menggunakan buatan tangan dan diperbuat daripada bahan kulit tulen seperti kulit lembu dan kulit kambing yang lembut dan berkualiti.

 

Lucca Vudor melapik khas bahagian dalam dengan kusyen tambahan. Ini bertujuan untuk mengurangkan kesakitan untuk berjalan lama. Kedua, semua kasut diperbuat daripada kulit yang paling lembut. Disebabkan ini, lebih mudah untuk korang memakai kasut itu. Ketiga, melebarkan setiap kotak kaki sepasang. Ini adalah untuk mengelakkan kekejangan pada kaki korang. Akhir sekali, pereka kasut yang terlatih mencipta bentuk kasut yang seimbang.

 

Rekaan Istimewa Kasut Lucca Vudor

Rekaan dengan Lambskin Support Insoles mengubah industri pembuatan kasut. Yang paling menarik dan istimewanya adalah:

  • Satu-satunya pembuat kasut di dunia yang membuat kasut kami dengan terperinci dan sempurna
  • Menggabungkan keselesaan dan gaya
  • Kasut kerja selesa dan gaya hidup yang paling popular di Singapura

Saloma 631-41 Menjadi Pilihan Hati


Selepas beberapa hari aku scroll website Lucca Vudor, aku memilih sandal Saloma untuk aku pergi bekerja. Saloma ialah sandal terbuka. Ia sesuai untuk pakaian kasual dan formal. Material kulit lembut. Tumit blok berwarna-warni. Perincian atas kulit yang unik. Semua ini menjadikan Saloma kasut keselesaan yang perlu korang dapatkan!

Dengan warna blue black dan tapak yang comfort, memang selesa. Ditambah pula apabila aku kerja aku seharian berjalan ke sana sini. Tak sakit tapak kaki dah. Lucca Vudor mempunyai pelbagai pilihan kasut harian korang.

 

Tentukan Saiz Kasut Lucca Vudor

Aku kalau nak beli kasut online, cukup risau. Pernah beli, tetiba kasut tu besar! Tetapi Lucca Vudor, korang boleh ukur dulu size kasut korang sebelum membeli. Oleh kerana reka bentuk yang berbeza dan  mempunyai potongan berbeza, reka bentuk yang berbeza dengan saiz yang sama akan berbeza dari segi keselesaan dan kesesuaian.

Akan tetapi, jika korang mempunyai masalah dalam menentukan saiz untuk order, korang boleh menghubungi pekerja Lucca Vudor untuk membantu korang dengan pantas.

 

Pembelian Kasut Lucca Vudor

Untuk pembelian kasut Lucca Vudor secara atas talian, Lucca Vudor menyediakan Free Delivery (tiada perbelanjaan minimum) buat pelanggan Singapore dan Malaysia. Emel akan dihantar setelah pesanan korang telah dihantar dan korang akan terima kasut dalam tempoh 5 hari bekerja.

Pembelian boleh dibuat terus di:

Website : https://luccavudor.com/
Instagram : https://www.instagram.com/luccavudorsg/

CAWANGAN SINGAPORE

Suntec City #02-346
3 Temasek Boulevard Singapore 038983
Opening Hours: 11.00AM TO 8.30 PM

 

Star Vista #01-30
Envy And Pride
1 Vista Exchange Green Singapore 138617
Opening Hours: 11.00AM TO 9.00PM

 

Beauty World Centre #02-30
Envy And Pride
144 Upper Bukit Timah Road Singapore 588177
Opening Hours: 11.00AM TO 7.00PM

 

CAWANGAN MALAYSIA

Atria Shopping Gallary G-15
Jalan SS 22/23, Damansara Jaya, 47400
Pretaling Jaya,Selangor, Malaysia
Opening Hours: 11.00AM TO 7.00PM