Assalamualaikum

 


Tingkatkan Kemahiran Matematik Dengan Mortgage Calculator Secara Percuma | Zaman sekolah dulu, kalau subjek matematik je, confirm blur aku tak ada siapa boleh lawan. Cikgu pun nak give up kalau ajar aku. Tapi tak nampak noob sangat, selalu credit bila exam.


Zaman dah berubah. Anak-anak zaman sekarang nak belajar sangat mudah cuma cabaran makin besar. Tapi semua itu ada kehendak masing-masing untuk berusaha. Nak praktis melalui medium apa, itu pilihan yang ada.


By the way, korang pernah dengar mortgagecalculator.org tak? Games online secara percuma yang menguji minda dalam dunia kewangan dengan pengiraan wang yang berfaedah. Korang pun boleh perkenalkan kepada anak-anak korang tentang games online nie. Biarkan dorang bermain sambil belajar.


Macam aku sendiri pun, seronok betul main games dalam tu. Terdapat 7 kategori dalam Mortgage Calculator. Antaranya money games, real estate games, food business simulation games, business simulation games, software development games, office politics games dan other fun games.

 

Disini aku kongsikan dengan korang beberapa pilihan games yang aku main dan dah menjadi favorite money games aku.


1. Grocery Cashier

 

Bila aku main games nie, aku macam dah jadi cashier betul ya. Bukan main aku membebel lagi bila customer bagi duit dalam nilai yang besar walaupun jumlah perbelanjaan kecil je.

 





Itu pun banyak kali juga laa aku tersilap masukkan jumlah dan pulangan baki customer. Nie kalau business betul, memang gulung tikar nie.


2. Cash Back


Games nie lagi menguji minda tau! Kadang-kadang customer aku sampai monyok bila aku tersilap pulang baki. Tapi yang bagusnya games nie, dia menguji kepantasan kita untuk pulangkan baki.

 


 

Semakin cepat kita pulangkan baki customer, sales mestilah makin meningkat.


3. Idle Pet Business



Games makin mencabar dalam kategori business. Untuk Idle Pet Business, korang diberi peluang untuk menjalankan perniagaan kedai haiwan. Korang perlu cari keuntungan untuk unlock pelbagai jenis haiwan yang lain.


Seriously, games dalam nie highly recommended! Menguji minda dan fikiran. Bukan anak-anak je, aku pun rasa diuji betul main games nie.


Korang boleh explore banyak lagi pilihan games dalam https://www.mortgagecalculator.org/money-games/. Banyak lagi pilihan menarik yang ada dan semestinya PERCUMA! Tak perlu download dan tanpa iklan ya.


Tunggu apa lagi? Jom jadi cashier!