Assalamualaikum
 

Kasut Pallas Menjadi Pilihan Utama Ibubapa Masa Kini | Anak-anak bakal kembali ke sekolah tidak lama lagi. Korang dah sediakan ke belum persediaan sekolah anak-anak? Persediaan anak-anak sekolah seharusnya siapkan lebih awal. Contohnya pakaian, beg sekolah, kasut sekolah, peralatan sekolah dan lain-lain lagi.
 
Kalau aku, kasut sekolah amat aku titikberatkan. Aku akan pastikan kasut sekolah yang selesa agar mudah untuk bergerakan seharian dan tidak menyebabkan sakit kaki. Tahun nie, kasut jenama Pallas menjadi pilihan hati. Dari zaman aku sendiri sekolah, kasut Pallas sentiasa jadi pilihan utama. Design yang masih relevan dan paling penting tahan lasak serta selesa.


Korang nak tahu kenapa sejak dulu aku pilih jenama Pallas? Jenama Pallas ini menyediakan tanda aras ciri keselesaan kasut sekolah Pallas iaitu Arch Support, Ventilations (Fast Dry), Rebounce Insole, Lightweight (X-light), Easy Clean, Thicker Foam, Rubber Insole, Rubber Outsole. 9 ciri ini banyak memberi sokongan kepada keselesaan kaki anak-anak.

Dalam kalangan keluarga aku pun, aku selalu cadangkan beli kasut jenama Pallas ini. Harga pun berpatutan dengan kualiti yang diberikan.
 

Nampak tak tapak kasut nie? Rekaan tapak kasut ini memberikan cengkaman yang kuat. Maka, tak ada laa anak-anak tergelincir bila berjalan atas lantai yang licin.

Kenapa Jenama Pallas Menjadi Pilihan Utama



Cepat Kering Dan Pengudaraan Yang Bagus


Sekarang cuaca yang tidak menentu, kasut Pallas akan sentiasa melindungi kaki anak-anak. Material yang cepat kering akan memberikan keselesaan kepada anak-anak.
 
Dan ciri-ciri pengudaraan yang bagus dengan material Mesh Fabric. Jadi, aku tak perlu risau dengan masalah kaki yang berbau.


Arch Support Insole


Kaki adalah salah satu bahagian terpenting tubuh badan. Penjagaan permukaan kaki yang memberi sokongan perlu dititikberatkan. Kusyen insole khas yang dipanggil sebagai Arch Support. Kasut Pallas didatangkan dengan sokongan insole bergetah yang mampu melegakan ketegangan pada otot kaki.

Kasut Pallas juga dapat memberikan perlindungan yang lebih baik pada sendi-sendi kaki. Pakai kasut lama-lama pun tetap akan rasa selesa sebab ada ciri-ciri terbaik ini.

Selain tu, bahagian dalaman kasut adalah rubber insole dan arch support. Memberi keselesaan kepada si pemakai dan manakala bahagian luar; bahagian tapak adalah rubber outsole jadi ianya memberi lebih cengkaman yang terbaik.
 

X-Light Yang Ringan


Walaupun nampak seakan berat tetapi kasut ini sangat ringan. Dengan kusyen tumit melakukan penyerapan hentakan kaki. Dan ia tidak membebankan anak-anak yang memakai kasut Pallas ini.

Jenama Pallas ini sangat trendy dan mengikut perkembangan semasa. Aku rasa korang pun patut miliki kasut sekolah jenama Pallas untuk anak-anak korang.

Sekarang semua benda beli online. Korang pun boleh beli secara online. Tak perlu bersesak demi keselamatan dan kesihatan keluarga. Lebih mudah dan jimat masa dan tenaga!

Nak beli online tu, jangan risau! Measurement guide semua disediakan untuk panduan korang.

Korang boleh beli kasut Pallas dengan layari laman web www.wow2wee.com. Dan kalau nak tahu info lebih lanjut, cepat-cepat layari laman web dibawah tau!