Tisu Carina Menjadi Pilihan Terbaik Keluarga

 Assalamualaikum

Tisu Carina Menjadi Pilihan Terbaik Keluarga | Tisu nie nampak je macam kecil tapi sebenarnya kecil-kecil cili padi. Dah jadi barang wajib ada di rumah, dalam kereta dan juga dalam handbag. Tisu boleh diibaratkan barang keperluan yang wajib ada.

Kenapa? Nak berhadas bila terdesak pun boleh menggunakan tisu. Dengan erti kata mudah, kebersihan dapat dijaga dengan cepat dan mudah hanya dengan menggunakan tisu sahaja. Bakteria pun tak sempat nak membiak.

Tisu Carina Nombor Satu Di Malaysia

Cuaca Malaysia sangat panas dan lembap menyebabkan kita kerap berpeluh sepanjang masa. Carina telah mengeluarkan produk tisu berkualiti tinggi, lembut, tahan lasak untuk kegunaan harian. Tisu Carina diperbuat daripada 100% pulpa dara dan jenama Carina ini juga menawarkan pelbagai jenis produk mesra keluarga, termasuk tisu muka, kain lap basah dan tuala dapur.

Jaga Kebersihan Kulit Dengan Tisu Carina

Tisu Carina yang memberi gambaran kebersihan mesra alam. Selain menjaga alam sekitar, produk Carina juga menjaga kulit kita. Tisu larut dalam air, bermakna tiada sisa yang akan dihasilkan pada masa akan datang.

Set Carina Lavender Dan Green Tea

Menjadi lebih menarik perhatian apabila Carina memperkenalkan tisu yang bauan Lavender dan Green Tea.

Carina | Lavender

Produk yang terlaris ialah Carina Wallet Tissue dan Carina Soft Pack Facial Tissue. Wallet tissue dicipta khas untuk memberikan kemudahan sepanjang masa kepada pengguna. Boleh dibawa ke mana sahaja dengan saiz yang kecil.

Selain itu, Carina Antibacterial Wipes fragance free dan bersifat antibakteria. Boleh digunakan untuk membersihkan apa sahaja dan paling penting, selamat untuk anak-anak.

Carina | Green Tea

 

Siri rangkaian produk terbaru ialah Carina Green Tea Tissue. Ia dirumus khas dengan haruman teh hijau yang memberikan sensasi kesegaran kepada penggunakan tanpa menyebabkan sebarang iritiasi pada kulit sensitif.

Aeon Big Dan Aeon Wellness

Rangkaian produk Carina kini boleh di dapati di cawangan Aeon Big dan Aeon Wellness dengan tawaran hebat raya. Inilah masa yang tepat untuk korang cuba produk ini sendiri.


Instagram

Facebook

Tik Tok

Post a Comment

0 Comments