Assalamualaikum
Alhamdulillah, lepas aku share pasal ' Muka Breakout Disebabkan Tati Skincare ' nie, ada yang bagi kata-kata semangat dan kongsi pendapat apa yang patut or tak patut guna. Di twitter pun ada jugak yang bagi cadangan. Terharu sis!

Sekarang aku tengah search lagi skincare kat drugstore or farmasi. Memang sekarang ada dua skincare yang menarik hati aku. Oh ya! Buat masa sekarang dan dah serik nak pakai skincare di mana-mana kedai kosmetik. Menjahanamkan muka je! Siapa yang pengasas skincare tu, tanggunglaa akibatnya sebab rosakkan kulit orang. Sakit hati aku! Dah tahu produk tu merbahaya, jangan jual. Kita nie semua beli sebab asyik promote dijamin selamat. Cehh!


Haaa nie laa dua pilihan yang aku ada sekarang. Taktahu nak pilih yang mana satu. Aku nak yang betul-betul sesuai dengan kulit muka aku. Sebab kulit aku jenis combination. Oily, berparut, kusam, berjerawat dan gelap gelita macam gerhana. Apa yang sesuai oii? Rasa hati nie nak guna cosmoderm je.

Siapa yang dah pernah guna cosmoderm? Macam mana korang punya feedback tu? Positive or negative? Jom kongsi korang punya feedback tu. Thank you in advanced.