Assalamualaikum


Luruskan Rambut Semudah 1 2 3 | Siapa disini rambutnya kerinting, susah nak lurus ataupun terlalu sibuk sampai tak sempat nak ke salon? Tak payah susah-susah lagi selepas ini. Kini aku perkenalkan satu produk luruskan rambut semudah 1 2 3 sahaja. Mudah, murah dan jimat! Berbaloi-baloi jika dibandingkan pergi ke salon 👍

Produk apakah itu? STRAIGHTPRO! Dengan menggunakan straightpro ini, korang tak perlu pening kepala fikirkan jalan sesak nak pergi salon, wang yang dikeluarkan ataupun kekangan masa korang yang sibuk dengan kerja itu. Guna je straightpro dirumah. Mudah! Jom aku perkenalkan dengan lebih lanjut tentang produk nie.

Apakah Itu Straightpro?
Straightpro merupakan produk pelurus rambut untuk kegunaan di rumah terdiri daripada tiga bahan utama iaitu Straightening Cream, Neutralizer, Sleek & Shine Serum. Dan bahan-bahan asas straightpro ini ialah bahan-bahan yang selamat digunakan ke atas rambut tanpa kesan sampingan yang merbahaya dan straightpro ini mengikut standard dan teknologi German. Yang rambut jenis kering tu sangat digalakkan menggunakan Straightpro ini.

Bagaimana Cara Menggunakan Straightpro?
Cara penggunaan adalah sepantas 30 - 45 minit.

  • Langkah Pertama
    • Sapukan Straightening Cream dengan rata seluruh rambut. Biarkan selama 15 - 30 minit tetapi bergantung pada jenis rambut. Kalau rambut tebal sikit, biarkan lama sedikit. Selepas itu, bilas dengan air yang bersih.
  • Langkah Kedua
    • Ratakan Neutralizer ke seluruh rambut dan biarkan selama 30 minit. Kemudian, bilas rambut dengan air bersih dan keringkan.
  • Langkah Ketiga
    • Untuk rambut kekal sihat, lurus dan lembut, sapukan Sleek & Shine Serum dengan kerap.
Rosakkan Rambut Tak Kalau Guna Produk Ini?
Tidak! Jika gunakan dengan betul dan mengikut arahan, rambut tidak akan rosak. Perlu elakkan meluruskan rambut atau warnakan rambut dalam masa seminggu pada awal penggunaan. Sapukan Sleek & Shine Serum dengan kerap untuk pastikan rambut sentiasa lembut, berkilat dan sihat.

Boleh Cuci Rambut Tak Dan Lurus Kekal Atau Tidak?
Tidak digalakkan untuk cuci rambut selama 3 hari selepas penggunakan produk untuk mengekalkan rambut lurus. Tidak kerana rambut kerinting adalah sebab genetic. Rambut baru akan tumbuh mengikut jenis rambut asal. Boleh guna produk selepas rambut baru mulai panjang.

Ada Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)?
StraightPro Straightening Cream - NOT170904031K
StraightPro Neutralizer - NOT170903465K
StraightPro Sleek & Shine Serum - NOT170903466K
Berapakah Harga? 
Semenanjung : 1 Set RM65; 2 Set RM100
Sabah Sarawak : 1 Set RM75; 2 Set RM110
Testimoni Pengguna Straightpro
Macam mana? Puas hati tak dengan hasil dan harga? Jom aku tunjukkan testimoni dan video menarik pengguna produk ini. Berbaloi!


Bagi aku sebagai pengguna, memang highly recommended! Rambut aku jenis ikal mayang nie nak jugak merasa rambut lurus tanpa tersekat di skala enam 😆 Finally! Sekarang rambut aku memang lurus dan makin lembut okay. Tak tipu!

Ada sesiapa yang berminat tak? Kalau berminat untuk mencuba product Straightpro nie, boleh hubungi maklumat dibawah okay. Ada special offer sekarang tau! Terjah website sekarang untuk lihat lebih lanjut produk ini.

Facebook : Straightpro
Instagram : Straightpro
Website : Straightpro
Whatsapp : 011-3652 8647