Assalamualaikum


Pencuci Muka Suchi Sah Digunakan Ketika Ihram | Bila bercakap pasal mengerjakan haji atau umrah, mesti akan mengalami kulit kering. Yelaa, cuaca kita tak sama. Ada yang sampai kulit menggelupas tau! Tapi kini, ada satu produk untuk selesaikan masalah itu.

Pernah dengar tak pencuci muka Suchi? Haa! Aku pun first time dengar produk tu. Tapi aku nie sejenis nak cuba. So, aku dapatkan produk tu dan aku cuba almost two weeks. Dan hasilnya kebabom babe! Seriously, aku tak tipu.

Aku kalau guna apa-apa produk, memang aku guna betul-betul. Dan pencuci muka Suchi nie highly recommended by me. Kenapa aku recommend sangat produk nie? Sebab bila cuci muka tu, sangat bersih walaupun tidak berbuih.

Kaya Dengan Aqua Cacteen


Pencuci muka Suchi diperkaya dengan ekstrak Tea Tree, Aloe Vera dan Aqua Cacteen. Dirumus khas untuk membersihkan, melembapkan dan menghidratkan kulit. Tanpa pewangi dan alkohol dan sah digunakan ketika ihram.

Cara Penggunaan Pencuci Muka Suchi



Letakkan sedikit pencuci muka di tangan dan buihkan. Sapu dan urut pada muka. Kemudian, bilas sehingga bersih.

Sah Ketika Ihram


Produk ini antara produk yang sah ketika ihram, tanpa pewangi dan alkohol. Dan yang paling penting, mempunyai mempunyai pengesahan GMP. Memang yakin dan selamat gitu!

Harga

Hanya RM18 sahaja untuk 100ml.


Selain pencuci muka, banyak lagi produk lain yang Suchi keluarkan. Antaranya bedak talkum, pelembap bibir, deodorant dan banyak lagi. Tak rugi tau untuk cuba.


Untuk maklumat lanjut, layari links di bawah:

Website: https://suchiofficial.com/
Facebook: Suchi Official
Instagram: @suchiofficial