Assalamualaikum

Tingkatkan Keyakinan Diri Dengan Make Up Organik Menggunakan SLAÉ | Sebagai seorang wanita yang bekerjaya, aku sangat menitikberatkan penampilan terutamanya solekan walaupun sekadar solekan nipis sahaja. Tanpa calitan lipstick, blusher dan eyeliner rasa tidak lengkap.

Aku tercari-cari set solekan yang mudahkan aku untuk jenis solekan ringan sahaja selepas solat dalam waktu bekerja. Akhirnya aku terjumpa dengan produk SLAÉ yang kini menjadi pilihan orang ramai.


Baca: Enam Punca Make Up Bercapuk Dan Tidak Tahan Lama


Aku nie pernah ada sejarah kulit muka breakout. Nak tutup jerawat, parut tu susah betul kalau tersilap caranya. Kalau aku nak make pun, aku akan prep muka aku terlebih dahulu agar solekan lebih tahan lama dan kekal cantik.


Bare & Boujee Matte Liquid Foundation


Bare & Boujee Matte Liquid Foundation aku jadikan sebagai concelaer kerana teksturnya sangat ringan dan mudah diblend. Disebabkan ada eyebag dan tutup parut jerawat, aku memang gunakan Bare & Boujee Matte Liquid Foundation.

Bare & Boujee Cushion Foundation

Hot selling SLAÉ! Bare & Boujee Cushion Foundation ini mengandungin SPF50 PA++ tau! Selain mempunyai fungsi sebagai foundation, ianya juga dapat melindungi kulit dari sinaran UV yang merbahaya.

Aku paling suka kerana mudah dipakai dan tekstur ringannya. Hanya dab dab je, dah siap! Paling terbaik apabila full coverage.

Dengan pemilihan warna Light Beige, Natural Beigi dan Coco Beige. Sesuai dengan semua tona kulit wajah. Hanya perlu pilih mana yang sesuai sahaja.

Bare & Boujee Compact Powder


Compact powder memang aku tak boleh tinggal selepas make up. Bare & Boujee Compact Powder ini akan berikan effect matte dalam solekan tau! Apatah lagi aku sejenis kulit wajah berminyak, maka ini membantu aku untuk kawalan lebihan minyak pada wajah.

Maniskan Wajah Dengan Bloom This Way Powder Matte Lipstick (Dusty Peony)

Apabila wajah dah make up dengan cantik, sempurnakan wajah dengan Bloom This Way Powder Matte Lipstick (Dusty Peony) sebagai pengganti blusher.

Nak wajah nampak manis dan ayu, calitkan matte lipstick sebagai blusher dan lipstick tau!

Cantik Dan Lentikkan Bulu Mata Dengan Feline Triple Threat Mascara

Sejenis bulu mata apabila pakai, melentik bukan main lagi. Memang terus akan nampak effect mata galak. Dengan Feline Triple Threat Mascara yang diformulasikan teknologi melebatkan dan memanjangkan bulu mata, memang menjadi all time favorite and hot selling!

Apa yang menariknya mascara nie adalah tak comot, mesra wudhuk dan sangat bagus untuk bulu mata bawah. Selain itu, senang untuk cuci. Tak tinggalkan kesan hitam selepas dicuci.

Bibir Munggil Dengan Summerkiss Liquid Lipmatte (Tropical Pink)

Warna yang lembut dan cantik. Yang menarik apabila tidak mengeringkan bibir dan pastikan cepat hilang selepas makan. Dengan pemilihan warna yang menarik, buatkan wajah tampak berseri. Pigmented apabila apply pada bibir, kalau pakai mask, tak melekat pada mask tu.

Bibir gelap? Lipmatte ini full coverage untuk bibir gelap. So, tidak akan ada masalah jika korang ada masalah bibir gelap.

Diskaun Istimewa Untuk Semua

Untuk pengetahuan korang, terdapat diskaun istimewa untuk korang semua. Produk terbaik mestilah ada diskaun istimewa untuk korang.

Website : https://www.SLAE.com.my
[Coupon Code for 10% OFF : Eyqa]
[First Time Purchase, will get extra 15%!]

Shopee : https://shopee.com.my/slae_hq
[Coupon Code for 10% OFF :  SLAEEyqa]

Instagram : https://www.instagram.com/slae_hq/
Facebook : https://www.facebook.com/slae.hq
TikTok : https://www.tiktok.com/slae_hq


Kalau korang tertanya-tanya kod produk mana yang sesuai dengan warna kulit korang, korang boleh hubungi terus perunding kecantikan SLAÉ http://wasap.my/60192225712/SLAECosmetics