Assalamualaikum


buat duit usd-intellifluence


Jana Duit Dalam USD Dengan Mudah | Bila tengok orang lain yang bergelar housewife jana duit melalui blog, mesti korang pun teringin kan? Sekurang-kurangnya menjadi side income yang menampung perbelanjaan yang lain.


Tapi macam mana nak jana duit dalam USD dengan mudah? Perlukan apa-apa requiremens blog ke? Haa.. aku tahu, mesti korang tertanya-tanya kan? Mehh sini aku terangkan kepada korang.


Aplikasi Intellifluence


buat duit usd-intellifluence


Intellifluence adalah aplikasi yang baru yang mempunyai influencer seperti korang yang ingin mencuba produk dan perkhidmatan dan akan mendapat ganjaran daripada hasil kerja tersebut.


buat duit usd-intellifluence

Bila korang dah register Intellifluence secara percuma, korang perlu mengisi profil korang dengan lengkap. Pastikan 100% baru mudah korang mendapat job lain tau! Tapi sebelum register tu, make sure blog korang dah ada domain sendiri tau!


Selain itu, semasa korang menunggu tawaran daripada client, korang boleh pergi Marketplace di mana client ada menyiarkan tawaran yang terbuka kepada semua influencer.


buat duit usd-intellifluence

Jika korang melihat peluang yang menarik perhatian anda di Marketplace, korang boleh memohon untuk mendapatkannya atau meminta butiran lanjut.


Dengan aplikasi Intellifluence ini, korang dapat jana duit dalam USD dengan mudah dan selamat ya. Kaedah pembayaran juga melalui akaun Paypal. So, make sure korang ada akaun itu. Tunggu apa lagi? Jom register sekarang!


Register disini 👉 Intellifluence.com