Assalamualaikum


Cabaran 30 Hari Dengan Collagen Drink Malaysia | Apabila bergelar seorang wanita, sudah menjadi lumrah untuk menjaga penampilan diri lebih berbanding lelaki. Tapi kalau jaga luaran je, tak guna juga. Penjagaan dari dalaman juga sangat penting dan berkesan tau.

Aku nie walaupun berusia 24 tahun, aku mempunyai masalah kulit wajah berjerawat dan berparut. Dan aku tak boleh salah guna produk. Jika salah, aku terpaksa tanggung akibat kulit breakout yang teruk. Buntu mencari jalan penyelesaiannya. Aku taknak nampak tua dari usia. Apatah lagi apabila kekurangan kolagen dalam badan.


Akhirnya, aku jumpa satu produk yang bagus untuk kulit. Produk ini baru sahaja dilancarkan pada October 2019. Disebabkan produk ini, aku sahut Cabaran 30 Hari Dengan Collagen Drink Malaysia.

Dengan 1 box ini mempunyai 30 sachet dan hanya minum sehari satu sachet sahaja. So, kalau korang beli 1 box nie pun, dah cukup untuk sebulan. Seperti yang kita tahu, kolagen membantu memberikan struktur kepada kulit dan saling bekerjasama dengan protein yang dipanggil elastin untuk memberikan fleksibiliti yang diperlukan apabila kulit meregang serta kembali kepada kedudukan asal. Kehilangan kolagen akan menyebabkan struktur kulit menjadi tidak tegang dan berkedut. Selain itu, kolagen turut memainkan peranan penting terhadap tulang.


JeanC 30 Hari Hidrolisis Minuman Kolagen + Astaxanthin adalah produk Malaysia yang halal dengan GMP & Mesti. Produk ini juga bebas gluten dan bebas GMO. Jadi, tak perlu risau! Halal dan selamat tau.



Dengan kandungan yang bagus untuk badan nie, aku terus mulakan Cabaran 30 Hari Dengan Collagen Drink Malaysia. Tak sabar nak tengok hasilnya masa aku mula-mula cuba tu. Alhamdulillah, hasilnya sangat membantu aku untuk built up aku punya confident level sebab kulit makin sihat.

Untuk permulaan, korang hanya perlu ambil 1 sachet dan tuang dalam gelas yang mengandungi 150 ml air putih. Shake shake uols dan minum! Sedap sangat sebab rasa berries tu. Ingat tau! Hanya 1 sachet setiap hari.


Selepas 10 hari penggunaan, aku mula rasakan kulit muka aku moist. Walaupun aku mempunyai kulit combination, tapi tetap moist. Moist berbeza tau dengan kulit berminyak. Dan aku mula rasa jerawat aku tidak muncul terlampau kerap macam dulu.

20 hari penggunaan, pori pori kulit aku kian tertutup. Dan parut-parut jerawat kian pudar. Haa paling penting! Blackhead dan whitehead aku berkurang. Kesan sangat cepat dan kulit aku cepat pulih. Bukan tu je tau, parut-parut lain pun makin pudar.


Haa tengok gambar before dan after tu. Jujur, selepas 30 hari penggunaan, memang muka aku makin bersih. Bebas jerawat dan parut. Bila sentuh, kulit sangat moist! Paling penting, pori-pori makin tertutup. Ya Allah! Sukanya aku sekarang.

So, kalau korang berminat nak 'cuba try test' produk nie, korang boleh terus click link http://jeancmalaysia.refr.cc/eyqahasnan. Confirm korang puas hati dengan produk JeanC Collagen Drink nie. Hanya RM89 sahaja untuk 1 box.

Maklumat lanjut, layari je links dibawah:

Website: https://jeanc.my/
Facebook: @jeancmalaysia
Instagram: @jeancmalaysia