Assalamualaikum


Beli Emas 916 Dengan Harga Murah Dalam Platform PG Mall | Kalau tak minat emas, bukan kaum Hawa laa kerana kaum Hawa paling sinonim dengan emas. Emas ini boleh dikata seperti api dan asap jika dikaitkan dengan wanita. Gelang pulut dakap, gelang lipan, gelang sauh dan banyak lagi kalau nak disenaraikan.

Minat emas nie tak rugi kalau kita melabur kerana tidak akan susut nilai. Harga emas takkan turun tapi makin naik. Fuhh! Jika tak minat pakai emas, jangan risau! Melaburlaa beli emas dan jadikan asset untuk masa depan. Untung tau!

Asyik bercerita pasal emas je. Tapi harga makin tinggi emas satu gram sekarang, kan? Tapi korang jangan gelabah dulu dengan harga emas yang tinggi sekarang. Aku nak bagitahu satu rahsia untuk korang sekarang. PG Mall platform online shopping pertama di Malaysia tu akan mengadakan promosi harga emas 916 dengan harga paling murah tau. Kaw-kaw murah sehingga RM24X/gram sahaja. Korang jangan ketinggalan promosi tu nanti. Kang menangis tak berlagu!

Pasal emas dah tahu, PG Mall nie korang dah tahu? Mehh sini rapat-rapat aku nak perkenalkan kepada korang tentang platform online shopping pertama di Malaysia nie. PG Mall merupakan platform e-dagang No.1 di Malaysia sejak tahun 2017 dengan laman web rasminya www.pgmall.my dan satu-satunya e-dagang tempatan di Malaysia. Jom daftar akaun PG Mall korang disini https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=543.

Selain itu, PG Mall ini merupakan top 3 laman e-dagang dalam laman web Iprice tau. Bukan biasa-biasa PG Mall nie. Tak percaya? Korang boleh baca laporan penuh dalam https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/ nie. Eh jap! Sebelum terlupa, PG Mall nie memudahkan korang tau dengan menerima semua e-wallet dan payment gateway.

Kenali Jenis Dan Kualiti Emas

EMAS 999

  • 99.9% adalah emas tulen tanpa campuran kandungan lain
  • Dikenali sebagai emas 24K (emas 24 karat)
  • Harga lebih mahal berbanding kualiti emas yang lain
  • Kualiti emas yang terbaik untuk simpanan dan juga pelaburan

EMAS 916

  • Mempunyai kandungan emas 91.6%
  • Mempunyai 8.4% adalah dari campuran kandungan lain seperti besi, tembaga, aluminium dan sebagainya
  • Dikenali juga sebagai emas 22K

EMAS 950

  • Mempunyai kandungan emas 95.0%
  • Mempunyai 5.0% campuran kandungan lain seperti besi, aluminium dan sebagainya
  • Dikenali emas 23 karat atau 23K

EMAS 850

  • Mempunyai kandungan 83.5% emas
  • Mempunyai 16.5% campuran kandungan lain iaitu besi, tembaga, aluminium dan sebagainya

EMAS 750

  • Mempunyai kandungan 75.0% emas
  • Mempunyai 25% ialah campuran kandungan lain iaitu besi, tembaga, aluminium dan sebagainya
  • Dikenali juga sebagai paun atau emas 18 karat (18K)

Untuk pengetahuan, emas 916 ini paling popular dalam kalangan rakyat Malaysia kerana harga lebih rendah berbanding emas 999. Emas 916 ini juga mudah dibentuk mengikut rekaan semasa.

Kempen 916 Gold Cultural Day di PG Mall

Tak lama lagi, PG Mall bakal mengadakan Kempen 916 Gold Cultural Day pada 15 hingga 17 September 2020. Sempena emas 916, maka Malaysia Gold Association (MGA) akan menjadikan tarikh 9.16 (September 16th) sebagai Hari Budaya Emas yang akan jatuh pada setiap tahun pada 16 September.

Objektif 9.16 Gold Cultural Day adalah untuk membina kesedaran mengenai perhiasan emas di dalam budaya Malaysia. Selain itu, ianya untuk stimulate ekonomi emas tempatan dan membantu dalam perdagangan dua hala Malaysia dengan harga yang ditawarkan serendah RM24X/gram. Harga yang terendah di pasaran.

Korang jangan lupa untuk tebus semua kupon nie tau! Dan sesiapa yang bergelar peniaga emas yang ingin menyertai fiesta ini dengan jualan harga kilang, korang boleh terus klik link di bawah tau! Duduk goyang kaki sambil buat duit.

Klik link untuk mengetahui lebih lanjut tentang emas 916 ini https://pgmall.my/Jewellery-1

Elakkan Di Tipu, Beli Dengan Trusted Seller i.e PG Mall

Zaman sekarang banyak yang perlu kita berhati-hati kerana banyak scammer menggunakan teknik bermacam cara ibarat jarum halus kelindan sutera. Jadi, pastikan korang beli penjual yang diiktiraf seperti PG Mall nie.

Jadilah penggunakan yang tajam akal. Kempen akan berlangsung tak lama lagi nie, korang boleh laa melabur secara online dengan membeli emas 916 di PG Mall.

Touch 'N Go

Bagi pengguna Touch ‘N Go, bermula 01 September hingga 30 September 2020, RM3 akan diberikan kepada korang apabila korang tambah nilai e-wallet korang dengan nilai minimum RM15. Dan ini hanya ekslusif kepada pengguna baru sahaja. Jom daftar disini https://pgmall.my/tngnewshopper 

Pengguna Boost

Bermula 05 September hingga 04 October 2020, korang akan mendapat cashback sebanyak RM3 dengan setiap pembelian serendah RM15 sehari.

Jom Cantik Dengan Minggu Kesihatan Dan Kecantikan


Takkan nak cantik je kan? Mestilah perlu sihat juga. Haa! Pada 15 September hingga 30 September 2020, korang boleh dapatkan RM25.00 off untuk setiap perbelanjaan korang yang bernilai RM100.00. Dan juga penghantaran percuma had sehingga RM4.00.

Code: LOVEPGHB25

Manakala untuk setiap perbelanjaan RM150.00, diskaun sebanyak RM30 akan diberikan kepada pengguna dan juga penghantaran percuma had sehingga RM4.00.

Code: LOVEPGHB30

Klik link untuk mengetahui lebih lanjut tentang Minggu Kesihatan Dan Kecantikan https://pgmall.my/healthbeauty-essentials-week

Penghantaran Percuma Serta Selamat

Sepanjang Kempen 916 Gold Cultural Day pada 15 hingga 17 September 2020 ini, emas yang dijualkan itu dengan harga kilang dan cas penghantaran adalah percuma. Dengan penghantaran yang dijamin selamat kerana insuran akan cover nilai pembelian korang. Semuanya ditanggung beres oleh PG Mall tau!

Nak tahu lebih lanjut, korang boleh terus ke laman web atau media social di bawah. Haa! Takkan baca je? Jom sama-sama kita kongsikan entry ini biar semua tahu Kempen 916 Gold Cultural Day yang bakal berlangsung ini. Wanita bila dah dapat emas, ibarat itik mendapat air. Confirm senyum panjang je!

Website: https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=543

Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: www.instagram.com/pgmall.my