Assalamualaikum


Peluang Pekerjaan Dan Latihan di iRehab | Kehilangan pekerjaan semasa pandemik Covid19 sudah menjadi sebahagian daripada normal baru namun memberi pengalaman ngeri kepada rakyat Malaysia. Pandemik Covid19 yang melanda negara menyebabkan kegagalan ekonomi yang teruk termasuk ramai yang kehilangan pekerjaan.

Sedih bila melihat rakyat Malaysia yang kehilangan pekerjaan. Bila pandemik Covid19 melanda, ramai yang melakukan pelbagai kerja demi kelangsungan hidup termasuk bekerja sendiri demi menyara diri sendiri dan keluarga.

Kini, iRehab begitu prihatin dengan masalah yang dihadapi. iRehab telah membuka peluang pekerjaan sebagai caregiver untuk bersama-sama menjaga orang tua. Jangan risau! Latihan sebagai caregiver akan diberikan dengan bantuan pelatih yang terlatih.


Tak kisah sama ada korang mempunyai pengalaman atau tidak kerana mereka akan membantu korang. iRehab akan memberikan kursus latihan kepada korang dengan lengkap secara teori dan juga praktikal di iCenter dan iHome.

Jika korang berminat, korang boleh sertainya. Hanya dengan bayaran kelas sebanyak RM70 sahaja, korang akan menjadi sebahagian daripada pasukan iRehab setelah selesai latihan selama sehari itu.


Nak tahu lebih lanjut, korang boleh hubungi 017 988 0324 atau 012 906 1690.  Jangan lupa! Sama-sama kita menjadi sebahagian pasukan iRehab. Boleh mencari pengalaman baru. Nak tahu lebih lanjut, layari laman web dibawah:

Website: https://irehab.com.my/

Facebook: https://www.facebook.com/irehab.neurocare/

Instagram: https://www.instagram.com/irehab.neurocare/