Assalamualaikum


9 Kebaikan Bersama BB Jelly Lovera | Sebagai seorang wanita yang mementingkan kecantikan, mesti tahu tentang BB Cream kan? BB Cream berfungsi lapisan yang melindungi serta sebagai oil control yang juga memberikan kelembapan pada kulit. Tapi korang tahu satu produk nie yang ada 9 kebaikan untuk kulit kita?

Jeng.....

Jeng....

Jeng...


BB Jelly ini yang aku gunakan untuk melindungi kulit aku. Memang best! Dengan bertekstur gel yang sangat ringan, sejuk dan cepat menyerap. Calit-calit dan sapu je, menyerap terus! Tak melekit tau! Bau pun best je. Tidak seperti BB Cream yang biasa ada dipasaran sekarang.

Haa bukan itu je. BB Jelly ini juga mempunyai 9 kebaikan. Wahh banyak tau kebaikan BB Jelly ini. Makin buat aku jatuh cinta betul. Jom kita tengok apa 9 kebaikan itu..

9 Kebaikan BB Jelly Lovera
  1. Mencerahkan kulit
  2. Menutupi parut dan cela
  3. Membantu masalah jerawat
  4. Sunblock SPF20
  5. Mengecilkan pori-pori
  6. Menambahkan seri dan mencantikan kulit wajah
  7. Sekatakan warna kulit
  8. Lembabkan kulit
  9. Lembutkan kulit

Selain itu, ada kebaikan tersembunyi tau! Siapa pernah baca khasiat daun zaitun? Daun zaitun mempunyai manfaat antioksidan, dapat membuang kotoran serta boleh melembabkan dan melembutkan kulit. Mungkin ini kebaikan tersembunyi tetapi paling bagus untuk BB Jelly ini.
 

Kenapa Perlu Milik BB Jelly Lovera?
Untuk pengetahuan korang, BB Jelly ini mesra wudhuk dan tidak berminyak serta melekit. Lagi best bila senang dicuci. Jadi, kalau tertinggal make-up remover pun, tiada masalah. Calit-calit je BB Jelly nie, terus glowing. Boleh katakan tidak kepada kulit kusam!


Bahan-bahan pun selamat digunakan. Semuanya bahan semulajadi antaranya aloe vera, Vitamin B dan ekstrak daun zaitun serta pudina. Memang ini yang jadikan bau yang wangi. Haa lupa nak cakap! BB Jelly ini sesuai untuk semua jenis kulit. Sila dapatkan sekarang tau!



Macam mana nak dapatkan BB Jelly ini? Boleh layari laman sesawang dibawah:-

HARGA: RM45 (30ml) tidak termasuk kos penghantaran
FACEBOOK: Lovera Malaysia
INSTAGRAM: @LoveraMalaysia